ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Maxon Cinema 4D 2024.4.0 – نرم افزار طراحی و مدل سازی سه بعدی

Cinema 4D بهترین پیشنهادی است که شرکت Maxon میتواند به هنرمندان خالق گرافیک کامپیوتری سه بعدی معرفی کند.
اگر شما مایلید تصاویر و اشکال و اجسام 3D پیشرفته را توسط کامپیوتر پدید آورید ولی در این زمینه دستتان خالی است و راهنمایی ندارید، Cinema 4D بهترین انتخاب شما خواهد بود.
شما با استفاده از Maxon Cinema 4D تمام قابلیت های سایر نرم افزارهای ایجاد اشیای سه بعدی را خواهید داشت، همچنین توسط موتور فیزیک این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت شبکه ای خروجی خود را رندر کنید تا در زمان خلق اثر نهایی صرفه جویی کنید.

ویژگی های نرم افزار Maxon CINEMA 4D Studio :

مدلینگ : CINEMA 4D قادر است تا از فرمت های خروجی بسیاری از نرم افزارهای طراحی سه بعدی به عنوان ورودی خود برای خلق تصاویر خام برای مدلینگ استفاده کند. با استفاده از ابزارهای پیشرفته ی CINEMA 4D قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان و با ساده ترین روش ممکن مدل های خود را با استفاده از پارامترهای ورودی خلق ترسیم کنید, تغییر دهید.
مواد و بافت : با استفاده از CINEMA 4D قادر خواهید بود به اشکال خلق شده بافت مورد نظرتان را اختصاص دهید یا مواد تشکیل دهنده آن را مشخص کنید. با CINEMA 4D جنس مواد استفاده شده قابل تشخیص خواهد بود. به طور مثال یک آجر جنس خود را خواهد داشت و یک تکه چوب نیز جنس چوب را تداعی خواهد کرد.
انیمیشن : وقتی نام انیمیشن می آید CINEMA 4D ابزارهای کارآمدی را در اختیارتان قرار میدهد که قابل گذشت به سادگی نیستند. ابزارهای کاربردی که هر نرم افزار ایجاد انیمیشن های 3D به صورت کامل در اختیار شما قرار میدهند CINEMA 4D به سادگی در اختیارتان قرار میدهد. ادامه مطلب…

دانلود Adobe Substance 3D Designer 13.1.2.7745 – نرم افزار ساخت تکسچر

دانلود Allegorithmic Substance Designer

Allegorithmic Substance Designer یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای برای طراحی آیتم های گرافیکی در بازی ها مبتنی بر بافت دهی یا همان تکسچرایزینگ می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به ساخت تکسچر در بازی ها پرداخته و از ابزار های فوق حرفه ای و پیشرفته آن برای زنده نشان دادن آیتم ها استفاده کنید. این نرم افزار دارای کتابخانه ای وسیعی شامل ابزار ها، افکت ها، جلوه های ویژه، رویه ها و… برای بافت دهی گرافیکی می باشد. همانطور که اشاره شد، از این نرم افزار می توانید در پروژه های ساخت بازی های کامپیوتری استفاده کرده و حتی به نمایش سه بعدی آن نیز برای تجسم و دسترسی به نقاط مختلف طرح استفاده کنید. ویژگی و امکانات Allegorithmic Substance Designer به همراه متریال های فوق پیشرفته، این برنامه را به یکی از بهترین نرم افزار های ساخت تکسچر تبدیل کرده است.

ویژگی های نرم افزار Adobe Substance 3D Designer :

شامل متریال های واقع گرایانه
لایه بندی های متعدد گرافیکی همچون , Bump , Displacement و …
دسترسی به نمایش و دسترسی سه بعدی
دارای کتابخانه وسیعی از ابزار و ویژگی های گرافیکی ادامه مطلب…

دانلود Reallusion Cartoon Animator 5.23.2809.1 – نرم افزار ساخت کارتون انیمیشن

Reallusion Cartoon Animator نرم افزاری قدرتمند بمنظور ساخت انیمیشنهای دو بعدی است. این نرم افزار توانایی ایجاد چهره دو بعدی و متحرک سازی چهره را به ارمغان آورد و سپس این امکان را به گونه ای توسعه داد که یک کاربر بتواند یک کاراکتر دو بعدی کامل را به همراه صحنه و دوربین و متعلقاتش، ایجاد کند. نرم افزار Reallusion Cartoon Animator به گونه ای طراحی شده است تا همه افراد در همه سطوح اطلاعاتی قادر باشند با حداقل تلاش انیمیشن مورد نظر خود را تهیه کنند. با این نرم افزار شما میتوانید عکس، لوگو، چهره افراد و … را وارد نرم افزار کنید و با استفاده از افکتهای حرکتی موجود در نرم افزار و قابلیتهایی همچون اتصال تصاویر و المانها یک انیمیشن دو بعدی ساده طراحی کنید. با Reallusion Cartoon Animator می توانید به خلق کاراکترهای متحرک از هر عکس یا تصویر گرافیکی بپردازید و قادر خواهید بود به متحرک سازی اعضای چهره شخصیت های متفاوت بپردازید و حتی باعث شوید تا آن ها حرکاتی ابتکاری و خودکار انجام دهند و اینگونه برای تصاویر ثابت، حالت زنده بودن را ایجاد کنید یا کاراکترهایی بسازید که حالت های صورت یک شخصت سخن گو را داشته باشند.

ویژگی های نرم افزار Reallusion Cartoon Animator:

امکان ساخت کاراکترهای انیمیشنی
قابلیت timeline & keyframe پیشرفته
قابلیت تولید انیمیشن های هوشمند با حرکات ابتکاری
امکان ایجاد اتوماتیک حرکت لب ها برای فایل های متنی و صوتی
حالت دهی آسان به اجزای بدن کاراکترها ادامه مطلب…

دانلود Bricsys BricsCAD Ultimate 24.2.04.1 – نرم افزار نقشه کشی حرفه ای

دانلود Bricsys Bricscad Platinum

Bricsys BricsCad  نرم افزار قدرتمند نقشه کشی جایگزین پلتفرم CAD می باشد که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. نرم افزار نقشه کشی بریکس کد یک نرم افزار کاربردی است محصول شرکت لهستانی Bricsys است. Bricscad کاربردی کاملاً 2 بعدی و 3 بعدی را روی فایل های CAD بر پایه ی فایل های DWG دارد و دارای خط مشی هایی کاربردی و به روز است. سازنده های Bricscad از کهنه کارهای CAD بوده که کیفیتی جهانی را برای شما فراهم کرده است. Bricscad دارای بیش از 100,000 کاربر در سراسر دنیا داشته و در بیش از 98% موارد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. کاربرها و متخصصانی که هر دو برنامه ی Bricscad و AutoCAD را می شناسند قطعاً Bricscad را انتخاب می کنند. این نرم افزار یک برنامه ی کاملا سازگار با پلتفرم AutoCAD می باشد.

ویژگی های نرم افزار Bricsys BricsCAD Ultimate :

مدلسازی پارامتری ثابت به صورت 3 بعدی (فقط در ویندوز)
موتور رندر کردن (فقط در ویندوز)
ویرایش پویای بلاک ها
پشتیبانی از صفحه آرایی پر سرعت
نمایش لایه ها
افزایش کارآیی نرم افزار در نسخه ی جدید
کاهش استفاده از حافظه ی سیستم به 15%
دکمه های موس قابل برنامه ریزی ادامه مطلب…

دانلود AquaSoft Stages 15.2.04 – نرم افزار ساخت کلیپ های چند رسانه ای

AquaSoft Stages نرم افزار ساخت حرفه ای انواع فیلم و یا کلیپ ویدیویی میباشد. دوستان و مخاطبان خود را با کلیپ ها و ویدیو های هیجان انگیز سورپرایز کنید. عکس ها و فیلم های کوتاه خود را به یک تجربه سینمایی تبدیل کنید. نرم افزار AquaSoft Stages به شما اجازه میدهد تا صدا، تصاویر، کلیپ های کوتاه و جلوه های بصری را با یکدیگر تلفیق کرده و یک فیلم حرفه ای ایجاد کنید. همچنین میتوانید حرکات و صدا ها را به صورت دقیق کنترل کنید. پیش نمایش زنده در AquaSoft Stages از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه به شمار میرود. به این صورت که میتوانید تغییرات خود را در ویدیو ایجاد کرده و با اضافه کردن افکت های مختلف به آن جلوه بهتری داده و سپس پیش نمایش آنرا به صورت زنده مشاهده کنید. علاوه بر این چرخش 360 درجه تصاویر و فیلم از دیگر ویژگی های این برنامه به شمار میرود. قسمت پخش برنامه به صورت فریم به فریم بوده و همین موضوع به شما این اجازه را میدهد تا به راحتی بتوانید صداها را جداگانه برروی فیلم و یا تصاویر انداخته و آنها را با یکدیگر سازگار و همگام کنید.

ویژگی های نرم افزار AquaSoft Stages :

ویرایش فیلم ها، تصاویر و صدا و دادن افکت های مختلف به آنها
چرخش 360 درجه تصاویر و فیلم ها
ایجاد صحنه آهسته در فیلم
مشخص کردن حرکات در فیلم
ذخیره ویدیو ها با حداکثر کیفیت موجود (4K)
استفاده از افکت های فوق العاده و گوناگون ادامه مطلب…

دانلود BlueStacks 5.21.150.1024 – نرم افزار شبیه ساز اندروید بلواستکس

دانلود BlueStacks

نرم افزار BlueStacks ( بلواستکس ) یک شبیه ساز اندروید جهت نصب و اجرای بازی ها و اپلیکیشن های اندروید در کامپیوتر میباشد . BlueStacks این توانایی را به کاربران خود میدهد تا قبل از نصب برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی ها ،بتوانند این بازی ها یا اپلیکیشن ها را بر روی کامپیوتر با سرعت بالا اجرا کرده و تست نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت BlueStacks است. به کمک این نرم افزار می توانید نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال داده و اقدام به فعالیت های مورد نیازتان کنید. در واقع به کمک این محصول پرکاربرد قادرید تا به سادگی فضای ویندوز تان را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

ویژگی های نرم افزار BlueStacks :

امکان اجرای نرم افزارها و اپلیکیشن های اندروید بروی ویندوز
اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر ویندوز
قابلیت انتقال نرم افزار از دستگاه آندروید بروی کامپیوتر
امکان تمام صفحه کردن نرم افزار یا بازی ها
قابلیت اجرای بازی های 3 بعدی ادامه مطلب…

دانلود CloneZilla Live 3.1.2.22 – نرم افزار پشتیبان گیری اطلاعات و داده ها

Clonezilla Live ، نام نرم افزار بسیار کارآمد در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات و داده های مهم و ضروری شما می باشد. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا از درایو سیستمی ویندوز ، هارد دیسک ، پارتیشن ها ، فایل ها و اسناد مهم خود در قالب فایل های Disk Image پشتیبان گیری نمایید. بدین ترتیب شما دیگر نگرانی در خصوص از دست اطلاعاتتان نخواهید داشت.
برخی اوقات ممکن است اطلاعات شما به دلایلی مختلفی نظیر سقوط سیستم، حملات ویروسی و دلایل دیگر از دست بروند. حال اگر اطلاعات از دست رفته از ارزش بالایی برخوردار باشند و شما از آن ها هیچ بک آپی نداشته باشید به مشکلات بسیار جدی برخورد خواهید کرد.

شما همچنین به کمک نرم افزار Clonezilla Live قادر خواهید بود تا با استفاده از درایو های CD/DVD و USBنسبت به بوت کردن و راه اندازی این نرم افزار اقدام نمایید. در مجموع شما با راه اندازی این نرم افزار دو گزینه پیش روی خودتان خواهید دید. یکی از این گزینه ها، گزینه‌ی پشتیبان گیری و فشرده سازی اطلاعات بوده و دیگری نیز گزینه‌ی بازگردانی است. کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و به راحتی می توانید از اطلاعات مدنظرتان پشتیبان گیری کرده و هر زمان که اراده کنید آن ها را بازگردانی کنید.

همچنین در نهایت لازم بذکر است که شما مادامی که از این محصول استفاده می کنید، شرایط امنی را برای سیستم عامل خود ایجاد می کنید. بدین ترتیب شما با خیالی آسوده می توانید اطلاعات بسیار ضروری و مهم خود را بر روی سیستم عامل خود در کنار فایل های پشتیبان در اختیار داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار  Clonezilla Live :

استفاده بسیار ساده و بی دردسر با گزینه های محدود و کافی
جلوگیری در برابر از دست اطلاعات مهم و ضروری شما با قابلیت های پشتیبان گیری
امکان پشتیبان گیری از فایل های مهم و ضروری شما در قالب فایل های Disk Image
امکان بازگردانی اطلاعات پشتیبان گیری شده شما در هر زمان که مورد نیازتان باشد ادامه مطلب…